1
REGULAMIN SPRZEDAŻY NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH
§1 [POSTANOWIENIA OGÓLNE]
- Niniejszy regulamin (zwany dalej: „Regulaminem”) określa zasady sprzedaży
napojów alkoholowych przez B&W PREMIUM SPIRITS Sp. z o.o. z siedzibą
w Grodzisku Mazowieckim (05-825) przy ul. Granicznej 30, wpisanej do rejestru
przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st.
Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000704738, NIP:
7010777633, REGON: 368827450, telefon: 515727767, e-mail;
biuro@wodkanawesela.pl (zwana dalej: „Sprzedawcą” lub „Sprzedającym”). - Punkt sprzedaży detalicznej napojów alkoholowych przez Sprzedawcę
zlokalizowany jest: Chrzanów Mały 44, 05-825 Grodzisk Mazowiecki (zwany
dalej: „Punktem sprzedaży”) - Asortyment napojów alkoholowych oferowanych przez Sprzedającego dostępny
jest w Punkcie sprzedaży oraz na stornie www.wodkanawesela.pl (zwane dalej
jako: „Napoje alkoholowe”). - Sprzedawca oświadcza, że posiada zezwolenie na detaliczną i hurtową sprzedaż
Napojów alkoholowych o zawartości powyżej 18% alkoholu. - Kupującym Napoje alkoholowe może być:
(a) konsument (osoba dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej
niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub
zawodową), który ukończył 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności
prawnych, który inicjuje kontakt z Sprzedawcą i składa oświadczenie woli
odnośnie zawarcia umowy, lub
(b) osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do
czynności prawnych dokonująca czynności prawnej związanej
bezpośrednio z jej działalnością gospodarcza lub zawodową, lub
(c) osoba prawna, lub
(d) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której
przepisy prawa przyznają zdolność prawną,
inicjująca kontakt ze Sprzedawcą w celu zawarcia umowy. - Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży Napojów alkoholowych.
Klient zobowiązany jest do zapoznania się z jego treścią i jej przestrzegania.
2
Regulamin dostępny jest na stronie https://www.wodkanawesela.pl/, w Punkcie
Sprzedaży, a w przypadku zamówień składanych telefonicznie lub za
pośrednictwem poczty elektronicznej – jest także wysyłany do Klienta na podany
przez niego adres e-mail.
§2 [SKŁADANIE ZAMÓWIENIA] - Klient może złożyć zamówienie zakupu Napojów alkoholowych u Sprzedającego
w następujący sposób:
a. osobiście w Punkcie sprzedaży, który otwarty jest od poniedziałku do
piątku godzinach 9.00 do 17.00 lub w sobote w godzinach 9.00 do 11.00.
b. telefonicznie pod numerem telefonu: +48 696 858 228 ,
c. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail:
biuro@wodkanawesela.pl,
d. za pośrednictwem komunikatora Messenger w aplikacji Faceboook
poprzez wysłanie wiadomości do profilu o nazwie Wódka na Wesele –
https://www.facebook.com/wodkanawesela/, z zastrzeżeniem, iż
zamówienia mogą być składane:
§ przez Klientów, którzy posiadają aktywne konto w serwisie Facebook
zarejestrowane zgodnie z regulaminem tego serwisu na swoje
prawdziwe imię i nazwisko (zwany dalej jako: „Profil”) ,
§ Klient będąc zalogowanym do Profilu wyśle wiadomość za
pośrednictwem komunikatora Messenger w aplikacji Faceboook do
profilu o nazwie Wódka na Wesela. - Zamówienie Klienta złożone zgodnie z §2 ust. 1 Regulaminu stanowi ofertę
zawarcia umowy sprzedaży Napojów alkoholowych w ilości wskazanych w
zamówieniu. - Przyjęcie oferty przez Sprzedającego (potwierdzenie zamówienia) uzależnione
jest formy złożenia zamówienia przez Klienta. Przedstawia się następująco:
(a) w przypadku zamówień dokonywanych w Punkcie sprzedaży,
potwierdzenie przyjęcia zamówienia następuje w formie ustnej przez
pracownika/współpracownika Sprzedającego.
(b) w przypadku zamówień składanych telefonicznie, Klient otrzymuje
potwierdzenie przyjęcia zamówienia (oferty) na adres mailowy wskazany
3
podczas rozmowy telefonicznej. Oświadczenie Klienta o zawarciu umowy
jest skuteczne, jeżeli zostało utrwalone na papierze lub innym trwałym
nośniku po otrzymaniu ww. potwierdzenia od Sprzedającego (np.
potwierdzone w wiadomości e-mail wysłanej do Sprzedającego)
(c) w przypadku zamówień składanych drogą elektroniczną, Klient
otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia (oferty) przez
Sprzedającego na adres mailowy, z którego dokonał zamówienia.
(d) w przypadku zamówień składanych za pośrednictwem komunikatora
Messenger, Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia
(oferty) przez Sprzedającego w wiadomości Messenger do wysłanej do
Profilu, z którego dokonał zamówienia. - W przypadku złożenia zamówienia telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem
komunikatora Messenger, Sprzedający przesyła Klientowi na wskazany przez
niego adres e-mail lub jako załącznik w komunikacji Messenger Regulamin, który
jest częścią zawartej umowy sprzedaży. - Złożenie zamówienie przez Klienta jest równoznaczne ze złożeniem
oświadczenia, że Klient bierze na siebie odpowiedzialność za odbiór zakupionych
Napoi alkoholowych przez osobę pełnoletnią. - Wszystkie umowy sprzedaży zawierane na postawie zamówień składanych w
sposób opisany w §2 ust. 1 Regulaminy są realizowane w należącym do
Sprzedawcy Punkcie sprzedaży.
§3 [CENY, SPOSÓB I TERMIN ZAPŁATY] - Ceny Napojów alkoholowych podane są w Punkcie sprzedaży oraz na stronie
internetowej www.wodkanawesela.pl - Ceny Napojów alkoholowych są podawane są w złotych polskich oraz zawierają
podatek VAT. - Przedstawione ceny są wiążące w chwili złożenia zamówienia przez Klienta.
- Sprzedający ma prawo do dokonywania zmian cen Napojów alkoholowych,
przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych lub udzielania dodatkowych
rabatów. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny w zamówieniach
złożonych przed datą rozpoczęcia obowiązywania zmiany ceny lub warunków
akcji promocyjnych.
4 - Płatność za zamówienie następuję w chwili wydania Napojów alkoholowych.
- Płatność jest dokonywana gotówką pracownikowi/współpracownikowi
Sprzedającego. - Sprzedający dopuszcza także płatność przelewem na następujący numer
rachunku bankowego 45105010251000009031536486 z tym zastrzeżeniem, iż
przelew musi być zaksięgowany na w/w koncie Sprzedawcy przed wydaniem
Napojów alkoholowych.
§4 [TERMIN REALIZACJI I WYDANIE TOWARU] - Zamówienia złożone:
a. w Punkcie sprzedaży mogą być zrealizowane niezwłocznie po ich
potwierdzeniu przez pracownika Sprzedawcy lub w przypadku
zamówień przekraczających ilość Napojów alkoholowych na stanie – w
terminie 14 dni od dnia poinformowania Klienta o potwierdzeniu
przyjęcia zamówienia w sposób opisanych w § 2 ust. 3 Regulaminu.
b. telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub
komunikatora Messenger – w terminie 14 dni od dnia poinformowania
Klienta o potwierdzeniu przyjęcia zamówienia w sposób opisanych w § 2
ust. 3 Regulaminu. - Po zrealizowaniu zamówienia, w terminie opisanym w ust. 1 powyżej,
Sprzedawca informuję Kupującego, iż zamówienie jest gotowe do odbioru. - Niezależnie od dokonanego sposobu zamówienia określonego w § 2 ust. 1
Regulaminu, wydanie zamówionych Napoi alkoholowych zawsze następuje w
Punkcie sprzedaży. - Odbiór zamówienia może nastąpić bezpośrednio przez Kupującego lub jego
pełnomocnika, pod warunkiem, iż Kupujący lub pełnomocnik będzie osobą
pełnoletnią posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych oraz trzeźwą w
chwili odbioru Napojów alkoholowych. - Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi Napoje alkoholowe bez wad.
5
§5 [PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY – W PRZYPADKU UMÓW ZAWARTYCH NA
ODLEGŁOŚĆ] - Zgodnie z przepisem art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta, Klient będący konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży na
odległość (zamówienie złożone telefonicznie, za pośrednictwem poczty
elektronicznej lub komunikatora Messenger) może od niej odstąpić bez podania
przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania Napojów alkoholowych przez
Kupującego lub wskazaną przez niego osobę trzecią (pełnomocnika zgodnie z § 4
ust. 4 Regulaminu) w Punkcie sprzedaży. - W celu odstąpienia od umowy Klient powinien złożyć Sprzedającemu
oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie może zostać złożone na
formularzu, którego wzór został zawarty w Załączniku nr 1 do niniejszego
Regulaminu. Oświadczenie powinno być wysłane do Sprzedającego pocztą na
adres jego siedziby lub na adres e- mail biuro@wodkanawesela.pl. Aby zachować
termin do odstąpienia od umowy (14 dni) należy przesłać oświadczenie o
odstąpieniu od umowy przed upływem terminu. - Klient, który odstępuje od umowy, zobowiązany jest zwrócić wydane mu Napoje
alkoholowe. Zwrot Napojów alkoholowych powinien nastąpić niezwłocznie, nie
później jednak niż w terminie czternastu dni od dnia odstąpienia od umowy.
Zwracane Napoje alkoholowe należy bezpiecznie zapakować i dostarczyć wraz z
dowodem zakupu na adres Punktu sprzedaży. - Klient zobowiązany jest do dostarczenia Napojów alkoholowych bez wad. Klient
ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Napojów alkoholowych
będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do
stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. - Sprzedający nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszt
odesłania Napojów alkoholowych nie podlega zwrotowi – obciąża Klienta. - W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca dokonuje zwrotu wszystkich
dokonanych przez Klienta płatności niezwłocznie, nie później niż w terminie 14
dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy.
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności w sposób wskazany przez Klienta. - Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do
chwili otrzymania Napojów alkoholowych z powrotem lub dostarczenia przez
6
Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi
wcześniej. - Informuje się, że zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta,
prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do
umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za
wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem
świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo
odstąpienia od umowy;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad
którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed
upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,
wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb;
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu
lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym
opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na
ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało
otwarte po dostarczeniu;
6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze
względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena
została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie
może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na
rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał
w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy
dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza
rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub
konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w
odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
7
9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo
programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli
opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy
o prenumeratę;
11) zawartej w drodze aukcji publicznej;
12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów
mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług
związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub
kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku
materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą
konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po
poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
§6 [REKLAMACJE] - Wszelkie zastrzeżenia co do zakupionych Napojów alkoholowych Klient może
zgłaszać mailowo pod adresem biuro@wodkanawesela.pl lub pisemnie na adres:
Wódka na Wesela, Chrzanów Mały 44, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące Klienta oraz szczegółowy opis
problemu. Sprzedający udzieli odpowiedzi na reklamacje w terminie 30 dni od
dnia otrzymania przez niego zgłoszenia reklamacyjnego. - Sprzedawca ponosi odpowiedzialność prawną w przypadku nienależytego
spełnienia świadczenia. - Klient może zgłaszać również reklamacje dotyczące usług świadczonych przez
Sprzedającego drogą elektroniczną, polegających na dokonywaniu czynności
związanych z zawarciem i wykonaniem umów sprzedaży (np. komunikacja
mailowa z Klientem, prowadzenie formularza na stronie www). Takie
reklamacje można zgłaszać pocztą elektroniczną na adres
biuro@wodkanawesela.pl lub pisemnie na adres: Wódka na Wesela, Chrzanów
Mały 44, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - Reklamacja, o której mowa w ust. 4 powyżej powinna zawierać adres
elektroniczny Klienta, o ile reklamacja została wysłana z innego adresu, oraz
8
szczegółowy opis problemu. Reklamacje spełniające powyższe wymagania
zostaną rozpatrzone w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Sprzedającego
zgłoszenia reklamacyjnego.
§7 [DANE OSOBOWE] - Przy składaniu zamówienia Klient proszony jest o podanie swoich danych
osobowych, niezbędnych do zawarcia umowy sprzedaży Napojów alkoholowych. - Administratorem danych osobowych jest B&W PREMIUM SPIRITS Sp. z o.o.
z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim (05-825) przy ul. Granicznej 30, wpisanej
do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy
dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS pod nr
0000704738, NIP: 7010777633, REGON: 368827450 Kontakt: e-mail:
biuro@wodkanawesela.pl tel.: +48 696 858 228 , (zwany dalej także jako:
„Sprzedający.”). - Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM PARLAMENTU
EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych zwanych dalej jako
„RODO”) oraz zgodnie ze stosownymi przepisami krajowymi. - Przetwarzanie danych osobowych Klientów dotyczy następujących informacji:
(a) nazwisko i imiona Klienta, a w przypadku przedsiębiorcy także firma
(b) adres elektroniczny Klienta (adres e-mail)
(c) adres zamieszkania Klienta lub siedziby (w przypadku przedsiębiorcy)
(d) numer telefonu Klienta
(e) datę urodzenia lub PESEL Klienta - Sprzedawca przetwarza dane Klientów w celu:
(a) złożenia zamówienia i zarezerwowania Napojów alkoholowych,
zawarcia umowy sprzedaży, a następnie wykonania umowy i
związanych z nią rozliczeń (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit b
RODO). Sprzedawca będzie przetwarzać dane osobowe Klientów do
czasu przedawnienia roszczeń związanych zakupionymi produktami.
9
(b) realizacji obowiązków rachunkowych, podatkowych oraz
statystycznych ciążących na Sprzedawcy (podstawa prawna: art. 6 ust.
1 lit. c RODO) przez okres wskazanych w przepisach prawa.
(c) wykonywania prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez
Sprzedawcę., tj. dochodzenia roszczeń przez okres wskazanych w
przepisach prawa (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
(d) wykonywania prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez
Sprzedawcę. tj. zapewnienie Klientom najwyższej jakości usług, w tym
działań dotyczących zgłoszonych uwag i reklamacji (podstawa
prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Sprzedawca będzie przetwarzać dane
osobowe Klientów do zakończenia obsługi takich spraw, chyba że w
określonym przypadku niezbędne będzie ich przechowywanie przez
okres wynikający z przepisów prawa.
(e) marketingu dotyczącego własnych usług i produktów, polegających w
szczególności na wysyłaniu wiadomości drogą elektroniczną lub
kontakt telefoniczny do osób, które wyraziły na to zgodę (podstawa
prawna art. 6 ust. 1 lit. a RODO – przetwarzanie na podstawie zgody
wyrażonej przez osobę, której dane dotyczą). Sprzedawca będzie
przetwarzać dane osobowe Klientów przez okres ich przydatności do
celów biznesowych których dotyczą, nie dłużej jednak niż do
odwołania zgody. - Podanie danych osobowych Klienta jest dobrowolne, jednakże jest konieczne do
zawarcia umowy sprzedaży, a następnie zrealizowania umowy. W razie odmowy
podania tych danych, umowa sprzedaży nie będzie mogła zostać zawarta, a
związane z taką odmową Napoje alkoholowe nie będę wydane. - W zakresie w jakim dane osobowe Klienta przetwarzane są na podstawie jego
zgody, ich podanie jest dobrowolne, a zgoda może być przez wycofana
w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. - Odbiorcami danych osobowych Klientów mogę być uprawnieni pracownicy
Sprzedającego oraz podmioty współpracujące z Sprzedawcą. Dotyczy to firm,
które świadczą usługi dla Sprzedawcy np. dostawy usług IT, podmioty
10
świadczące Sprzedawcy usługi audytu, doradcze i księgowe, firmy świadczące
usługi marketingowe, kurierskie, transportowe lub pocztowe. - Klient ma prawa do: żądania dostępu do swoich danych osobowych,
sprostowania swoich danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych
osobowych, usunięcia danych przetwarzanych bezpodstawnie, przenoszenia
danych i otrzymania ich od Sprzedawcy w ustrukturyzowanym formacie. - Klient ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). - Klient ma prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, gdy
ich przetwarzanie odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu
Sprzedającego, w szczególności gdy dane osobowe przetwarzane są na potrzeby
marketingu bezpośredniego, a sprzeciw jest uzasadniony szczególną sytuacją
Klienta. - Dane osobowe Klienta nie podlegają profilowaniu, ani podobnemu
podejmowaniu decyzji, które opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym
przetwarzaniu. - Sprzedawca nie przekazuje danych osobowych Klientów poza Europejski Obszar
Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Lichtenstein i Islandię). - Sprzedawca zapewnia, że dostęp do programu zawierającego dane osobowe
zabezpieczony jest hasłem, poziom dostępu do bazy danych jest ograniczony.
§8 [POSTANOWIENIA KOŃCOWE] - Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów
serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez
Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez
oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta. - Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy w obsłudze zamówienia lub
innych dyspozycji Klienta, powstałe wskutek przekazania przez Klienta błędnych
danych. - W przypadku wystąpienia sporu pomiędzy stronami Klient, będący
konsumentem, ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności:
11
(a) jest uprawniony do zwrócenia się do właściwego terenowo
Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej z wnioskiem o
wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego
zakończenia sporu,
(b) jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu
konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie
Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z
zawartej umowy. - Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń ma charakter dobrowolny i obie strony muszą wyrazić zgodę na
postępowanie. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych
procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych
powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do
których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich
Inspektoratów Inspekcji Handlowej. W celu wszczęcia postępowania należy
złożyć do właściwego terenowo Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji
Handlowej odpowiedni wniosek – w zależności od rodzaju postępowania –
wniosek o mediację lub wniosek o rozpoznanie sprawy przed polubownym
sądem konsumenckim. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych
sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia
25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania
stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). - Klient zobowiązany jest do przestrzegania zakazu nadużywania środków
komunikacji elektronicznej oraz dostarczania przez lub do systemów
teleinformatycznych treści:
a. powodujących zachwianie pracy lub przeciążenie systemów
teleinformatycznych
b. naruszających dobra osób trzecich, ogólnie przyjęte normy
społeczne lub będących niezgodnymi z powszechnie
obowiązującymi przepisami prawa.
12 - W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie obowiązujące
przepisy prawa polskiego, a w szczególności ustawy Kodeks Cywilny oraz ustawy
z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Załącznik nr 1 do Regulaminu.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
– Adresat: B&W PREMIUM SPIRITS Sp. z o.o. z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim
(05-825) przy ul. Granicznej 30 tel. 515727767 e-mail: biuro@wodkanawesela.pl
– Ja/My() niniejszym informuję/informujemy() o moim/naszym odstąpieniu od
umowy sprzedaży ____________________________ (do uzupełnienia)
– Data odbioru Napojów alkoholowych: _________
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów): _____________________
– Adres konsumenta(-ów): ____________________
- sposób zwrotu zapłacony ceny za Napoje alkoholowe: gotówka/przelew () W przypadku wyboru przelewu – numer konta do zwrotu to: _______
– Podpis konsumenta(-ów) (jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
() Niepotrzebne skreślić.